TheDeath

標題: 以下有一個情況.問題 [打印本頁]

作者: say123    時間: 2012-12-31 23:51:12     標題: 以下有一個情況.問題

本帖最後由 say123 於 2012-12-31 23:55 編輯

(HIN_XXXX)simon:定格~
simon:去哂紅黑線 (當時個場得黃黑線)
(佢殺哂出黎D人)

請問JB RULE 係米有一條當第二個指令(=command CT英文太差) 出現 第一個指令則取消?
如果係 咁我地米姐郁得?
咁佢算唔算9殺
BTW
佢第一場就FAKE人 好討厭 玩一場3場討論用英文 但CT文學太差 冇計
作者: M4jai    時間: 2012-12-31 23:51:47

佢算係9殺



作者: say123    時間: 2012-12-31 23:53:19

M4jai 發表於 2012-12-31 23:51
佢算係9殺

係? 你係米VIP 入黎BAN佢OK?
作者: M4jai    時間: 2013-1-1 00:02:11

say123 發表於 2012-12-31 23:53
係? 你係米VIP 入黎BAN佢OK?

唔係話唔信.但冇DEMO.我好難BAN得落手 SORRY
作者: ComeOn    時間: 2013-1-1 02:05:54

本帖最後由 ComeOn 於 2013-1-1 02:08 編輯

據我所知,JB2系指令疊指令,game除外

如果個場得紅黑,simon叫去紅白,殺左出左D人,冇9殺,因為你地做錯指令
作者: ocean97    時間: 2013-1-1 02:43:42

當時我好似在場,兩個CT討論語數英政治




歡迎光臨 TheDeath (http://www.thedeath.net/forum/) Powered by Discuz! X2